MegaVox
  • INFO

Prečítajte si ako nastaviť Váš telefón pre spojenie s nami

Inštalácia MegaVox 3CX aplikácie pre Android
S našou MegaVox 3CX aplikáciou Vám budeme prepájať volania.

​Tu si stiahnite a nainštalujte našu 3CX aplikáciu pre Android
 
Počas inštalovania 
MUSÍTE aplikácii povoliť prístup ku všetkým požadovaným položkám.
( V angličtine kliknúť na "Agree", "OK". V slovenčine "Povoliť" )
Je to preto, aby spojenie fungovalo spoľahlivo a vy ste nezmeškali ani jeden hovor.

Po inštalácii naskenujte QR kód (Scan QR Code), ktorý máte v emaily.

V prípade ak email otvárate a čítate z mobilu v ktorom si inštalujete aplikáciu, tak ju po inštalácii opustite a kliknite / otvorte prílohu, ktorú sme Vám poslali v emaily (odosielateľ je
​3cx Phone system MegaVox, s.r.o.) a vyberte "otvoriť v aplikácii 3CX".
​
Vaša aplikácia sa automaticky nastaví / nakonfiguruje.
​Hotovo. Môžete ju používať.


V prípade ak email otvárate a čítate z mobilu v ktorom si inštalujete aplikáciu, tak ju po inštalácii opustite a kliknite / otvorte prílohu, ktorú sme Vám poslali v emaily (odosielateľ je
​3cx Phone system MegaVox, s.r.o.).
Vaša aplikácia sa automaticky nastaví / nakonfiguruje.

​Môžete ju používať
Dôležité veci pre správne fungovanie aplikácie

Aby aplikácia fungovala správne a mali ste kvalitný zvuk musia byť splnené najmä tieto podmienky.
  • Telefón kde je nainštalovaná aplikácia musí mať dobré / kvalitné pripojenie na internet s dobrým signálom. Môže byť wifi, alebo 3G/4G mobilné dáta. 
  • Vždy si urobte test spojenia cez našu “Linku kvality spojenia Echo test”. Zavolajte z apky na číslo *777 a hovorte. Pokiaľ počujete cez telefón dobre sami seba tak je všetko v poriadku, takto vás bude počuť aj druhá strana. Ak nie, tak je chyba v spojení / kvalite internetu na vašej strane. 
  • Keď vám nebude fungovať cez wifi (napríklad váš provider tam niečo blokuje) použite na spojenie nejaký mobilný dátový program. Telekom, Orange, O2, čokoľvek čo je 4G/LTE. (Pozor - 4K nefunguje).
  • ​Apka by mala byť nainštalovaná na “normálnom smartfóne”. Nepoužívajte na apku lacné 20 Eurové telefóny. To nebude fungovať.
  • Telefón by mal byť nabitý vždy na min. 50 %.
  • Aplikácii pri inštalácii musíte povoliť všetko čo od vás chce, aby ste nemali aktívne režimy spánku a šetrenia batérie, vypnutia wifi a podobne.​
  • NEPOUŽÍVAJTE šetrič dát. Toto si skontrolujte v Nastavenia>> Pripojenie>>Použitie dát>>Šetrič dát musí byť Vypnuté.
  • V nastaveniach aplikácie: Menu vľavo hore >> Nastavenia >> Pokročilé >> Power and Battery >> zaškrtnite Neoptimalizovať batériu​​
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Nastavenie dostupnosti pre prijímanie volaní
​

Apka je štandardne nastavená na prijímanie volaní. Vľavo hore svieti zelený štvorček s nápisom Dostupný  (Available). Vtedy vaša aplikácia prijíma volanie a volajúci počuje vyzváňací signál.
Picture
Po kliknutí na štvorček sa vám objaví menu s možnosťami. Pokiaľ si vyberiete akúkoľvek inú možnosť ako Dostupný, tak aplikácia nebude prijímať volanie a pre volajúceho budete obsadená a teda nebude ani účtovaný.
Pozor! Ak chcete prijímať volania apka musí byť "Dostupná". Vždy si kontrolujte stav.

Picture
Riešenie problémov
​

Následujúce riadky čítajte a riešte len ak máte problémy so spojením a po konzultácii s nami.

Riešenie č. 1
Pokiaľ máte na telefóne aktívne režimy na šetrenie batérie, tak si ich deaktivujte (režim inteligentnej batérie, alebo optimalizácia batérie), inak Vám nebudú chodiť volania pretože telefón sa v týchto režimoch vypína a nekomunikuje. 
​
Toto si skontrolujte v Nastavenia>> Pripojenie>>Použitie dát>>Šetrič dát musí byť Vypnuté .

Riešenie č. 2
Nastavenie optimalizácia batérie
Vo vašom telefóne kliknite na Nastavenia, 
potom Batéria.
V pravom hornom rohu kliknite na tri gulicky nad sebou a objavi sa nápis
Optimalizácia batérie, kliknite na to.


Objavi sa nápis Neoptimalizované, kliknite na to a vyberte Všetky aplikácie.
​

Následne na to zo zoznamu vyberte 3CX, ktorý sa potom objaví v zozname Neoptimalizované.
  • INFO