MegaVox
  • INFO

Prečítajte si ako nastaviť Váš telefón pre spojenie s nami

Ak máte už aplikáciu nainštalovanú a máte s ňou problém (nezvoní vám) prejdite rovno na Krok 2

Inštalácia mgx 3CX aplikácie pre Android (Krok 1)
S našou mgx 3CX aplikáciou Vám budeme prepájať volania.

​Tu si stiahnite a nainštalujte našu 3CX aplikáciu pre Android
 
Počas inštalovania 
MUSÍTE aplikácii povoliť prístup ku všetkým požadovaným položkám.
( V angličtine kliknúť na "Agree", "OK". V slovenčine "Povoliť" )
Je to preto, aby spojenie fungovalo spoľahlivo a vy ste nezmeškali ani jeden hovor.

Po inštalácii naskenujte QR kód (Scan QR Code), ktorý máte v emaily.

Skenovať MUSÍTE cez apku 3CX.

Otvorte aplikáciu 3CX
Stlačte tlačítko menu vľavo hore “tri paličky nad sebou” hneď vedľa nápisu 3CX
Zvoľte možnosť “Naskenovať QR kód” - “Scan QR Code”​

V prípade ak email otvárate a čítate z mobilu v ktorom si inštalujete aplikáciu, tak ju po inštalácii opustite a kliknite / otvorte prílohu, ktorú sme Vám poslali v emaily (odosielateľ je
​3cx Phone system MegaVox, s.r.o.) a vyberte "otvoriť v aplikácii 3CX".
​
Vaša aplikácia sa automaticky nastaví / nakonfiguruje.
Potom MUSÍTE v nastaveniach povoliť - zapnúť neoptimalizovanie batérie (inak vám to nebude zvoniť)
​Hotovo. Môžete ju používať.


Návod aj s obrázkami

Otvorte aplikáciu po stiahnutí z obchodu.
​
Potvrďte licenčnú zmluvu, bez toho aplikáciu nie je možné používať.
​Kliknite na Agree (SOUHLASIT)
Picture
 Kliknite na Načíst QR - Scan QR code
Picture
Naskenujte QR kód z emailu, ktorý ste od nás dostali, alebo ak sa vám nedá skenovať, použite postup opísaný na začiatku stránky.
Ak sa Vás bude aplikácia pýtať na povolenia 
Kliknite Povoliť na všetky požiadavky.
Krok 2 - Čítajte ďalej!
​
​Dôležité nastavenie pre správne fungovanie aplikácie

V nastaveniach 3CX aplikácie otvárajte postupne:
​Menu vľavo hore >> Nastavenia (Settings) >> Pokročilé (Advanced) >>
Battery and Data >>
zapnite 
Neoptimalizovať batériu​​​ (Switch Off Battery Usage - Vypnout optimalizaci spotřeby batérie)
zapnite Switch on Background Data (Zapněte data na pozadí)
  • Čiže tak ako je nižšie na obrázku.
Picture
Picture
Pozrite si celý postup
​ťuknite na Menu vľavo hore 
Picture

ťuknite na Nastavenia (Settings) 
Picture
Pokročilé (Advanced) 
Picture
 Power and Battery (Batéria) >> zaškrtnite políčko Neoptimalizovať batériu​​​.
Picture
Picture
Kliknite na Neoptimalizované aplikácie
Picture
Kliknite na Všetky
Picture
Nájdite 3CX a vypnite optimalizovanie. ​Potom kliknite vľavo hore na šípku späť.
Picture
vrátite sa do apky, kde uvidíte, že políčko neoptimalizovať je už správne zaškrtnuté ako je dole na obrázku. Hotovo
Picture
Picture
Nezvoní vám telefón?
Pozrite si dôležité veci pre správne fungovanie aplikácie


Aby aplikácia fungovala správne a mali ste kvalitný zvuk musia byť splnené najmä tieto podmienky.
  • Telefón kde je nainštalovaná aplikácia musí mať dobré / kvalitné pripojenie na internet s dobrým signálom. Môže byť wifi, alebo 3G/4G mobilné dáta. 
  • Vždy si urobte test spojenia cez našu “Linku kvality spojenia Echo test”. Zavolajte z apky na číslo *777 a hovorte. Pokiaľ počujete cez telefón dobre sami seba tak je všetko v poriadku, takto vás bude počuť aj druhá strana. Ak nie, tak je chyba v spojení / kvalite internetu na vašej strane. 
  • Keď vám nebude fungovať cez wifi (napríklad váš provider tam niečo blokuje) použite na spojenie nejaký mobilný dátový program. Telekom, Orange, O2, čokoľvek čo je 4G/LTE. (Pozor - 4K nefunguje).
  • ​Apka by mala byť nainštalovaná na “normálnom smartfóne”. Nepoužívajte na apku lacné 20 Eurové telefóny. To nebude fungovať.
  • Telefón by mal byť nabitý vždy na min. 50 %.
  • Aplikácii pri inštalácii musíte povoliť všetko čo od vás chce, aby ste nemali aktívne režimy spánku a šetrenia batérie, vypnutia wifi a podobne.​
  • NEPOUŽÍVAJTE šetrič dát. Toto si skontrolujte v Nastavenia>> Pripojenie>>Použitie dát>>Šetrič dát musí byť Vypnuté.
  • Ak Vám apka nezvoní, tak si v jej nastaveniach zapnite funkciu Keep Active - Ponechat aktivní
Nastavenia>> Keep Active (Ponechat>> Potvrdiť
Picture
Picture
Picture
  • Aplikácia musí mať vypnutý tichý režim, inak nebude zvoniť. Keď podržíte na ploche ikonku aplikácie prstom, tak sa vám rozbalí menu v ktorom je okrem iného aj stav aplikácie. Musíte tam mať Silent OFF ​(tak ako je na obrázku nižšie)
Picture
  • Ak tam máte Silent ON, tak je zapnutý tichý režim a apka nezvoní. Kliknutím na nápis Silent sa vám vždy apka prepne na ON alebo OFF.
  • Pozor ak tam už máte Silent OFF, tak už na to neťukajte, lebo sa to opäť prepne. Ak chcete aby to menu zmizlo, ťuknite mimo toho oznamu.
Riešenie problémov
​

Následujúce riadky čítajte a riešte len ak máte problémy so spojením a po konzultácii s nami.

Riešenie č. 1
Pokiaľ máte na telefóne aktívne režimy na šetrenie batérie, tak si ich deaktivujte (režim inteligentnej batérie, alebo optimalizácia batérie), inak Vám nebudú chodiť volania pretože telefón sa v týchto režimoch vypína a nekomunikuje.

Riešenie č. 2
Nastavenie optimalizácia batérie
Vo vašom telefóne kliknite na 
Nastavenia, potom Batéria.
V pravom hornom rohu kliknite na tri gulicky nad sebou a objavi sa nápis
Optimalizácia batérie, kliknite na to.


Objavi sa nápis Neoptimalizované, kliknite na to a vyberte Všetky aplikácie.
​

Následne na to zo zoznamu vyberte 3CX, ktorý sa potom objaví v zozname Neoptimalizované.
Späť na nastavenia 3CX
  • INFO