Používanie službyPridelíme Vám audiotextové číslo a volania naň presmerujeme na Váš telefón. Volajúci nebude vedieť na aké cieľové číslo je jeho volanie smerované.
Volania k Vám budú presmerované vtedy, keď si cez telefón nastavíte stav online, teda dostupný. Pokiaľ už nebudete chcieť, aby boli volania k vám presmerované, tak si nastavíte stav offline - nedostupný, vtedy volajúci bude počuť Vašu hlásku o obsadení alebo bude hovor zamietnutý. Podľa Vášho nastavenia. Všetko si aktivujete jednoducho cez telefón. Dôležité upozornenie: Podľa platnej slovenskej legislatívy musíte, spolu s Vašim atx číslom, uvádzať aj cenu za volanie, a to jasne a čitateľne. Je to Vaša zodpovednosť. Používanie atx čísla je zárobková činnosť, a teda musíte mať IČO, aby sme mohli uzavrieť zmluvu podľa Obchodného zákonníka. |
Vaša provízia
Vyberiete si cenu za minútu, ktorú má zaplatiť volajúci. Zákazník zaplatí za telefonát svojmu operátorovi a Vy dostanete od nás províziu z každej pretelefonovanej minúty. Jedno atx číslo môže mať len jednu cenovú hladinu. Na províziu nám vystavíte faktúru, a to na základe odpočtu, ktorý Vám zašleme po ukončení kalendárneho mesiaca. Minimálna suma na fakturáciu je 20 Eur bez DPH, to znamená, že pokiaľ v danom mesiaci nevygenerujete obrat väčší ako 20 Eur bez DPH, tak sa Vám suma preniesie do následujúceho mesiaca a bude sa kumulovať. Faktúru Vám zaplatíme do 14 dní od jej vystavenia.
Služba Jednoduchý audiotextPoplatky za zriadenie - jednorázovo
Zriadenie služby znamená pridelenie jedného atx čísla, nastavenie presmerovania tohoto čísla na váš jeden telefón a nastavenie štandartných hlások.
Štandartné hlásky sú: Úvodná hláska, ktorú si nahráte Vy cez telefón alebo nám ju doručíte elektronicky Hláska keď ste obsadený Hláska keď ste nedostupný Poplatky sú splatné vopred, a teda pred aktiváciou služby. Mesačné poplatky
Mesačné poplatky sú splatné za službu mesiac vopred.
Poplatky za presmerovanie volania
Poplatky za presmerovanie volania budú odpočítané z Vašej provízie. Účtuje sa len čistá doba spojenia. Pokiaľ sa rozhodnete použiť presmerovanie cez VoIP - Internet, musíte si nainštalovať do telefónu s operačným systémom Android alebo iPhone nami odporúčanú aplikáciu podľa našich inštrukcií alebo si zaobstarať IP telefón. Musíte mať kvalitné a dobré pripojenie na internet, aby bola zaručená kvalita spojenia.
Dodatočné poplatky v prípade rozšírenia službyKeď sa rozhodnete o rozšírenie vašej služby, prípadne budete chcieť urobiť zmeny, tak Vám po dohode naúčtujeme tieto poplatky.
|